Dentist Cluj - Sterilizarea

Sterilizarea

Sterilizarea instrumentarului este una din prioritățile cabinetului, fiind unul din motivele care ne recomandă în alegerea dumneavoastră.

Ciclul instrumentarului după utilizare este următorul:

• Dezinfecția și decontaminarea în soluții agreate de către Ministerul Sănătății;
  • Curățarea prin imersarea instrumentelor într-o baie cu ultrasunete (E-Mag, Germania) pentru 30 minute, la temperatură înaltă;
  • Completarea manuală a curățării instrumentarului și verificarea acestora;
  • Uscarea și împachetarea individuală în pungi de unică utilizare, fiecare pungă având 2 sau mai mulți indicatori pentru verificarea sterilizării (MELAseal 100+, Germania);
  • Sterilizarea propriu-zisă în autoclav, (Melag Vacuklav 31 B, Germania), care oferă cea mai sigură sterilizare, conformă cu normele europene EN 13060, cel mai înalt standard pentru sterilizare www.melag.com;
  • Datarea sterilizării pe fiecare pungă;
  • Depozitarea instrumentelor în compartimente speciale.

00000469 large 00000470 large 00000471 large

Respectarea cu strictețe a normelor de asepsie şi antisepsie, precum și investițiile făcute în aparatura de sterilizare, sunt o garanție a faptului că în cabinetul noastru vă vom putea trata fără riscul de a contacta afecțiuni transmisibile prin sânge și salivă.

În cadrul tratamentului stomatologic, se folosesc numai produse consumabile de unică utilizare (bavete, ace, mănuși, măști, aspiratoare bucale, etc.), iar în perioada de pregătire a cabinetului dentar, după fiecare pacient, asistentele dezinfectează toate suprafețele de contact (fotoliul și unitul dentar, aspiratoarele, sprayul de aer-apă, lampa) cu soluții dezinfectante.

Cabinetul este dotat cu filtre biologice pentru apă , sistem de ventilaţie iar pardoselile sunt amenajate cu rășini PVC antibacteriene şi antiseptice.

Dezinfecţia aerului şi suprafeţelor din încăperi se face cu ajutorul lămpilor bactericide cu UV.

Accesul în sălile de tratament este permis doar după acoperirea pantofilor cu botoșei de unică folosință.

00000713 medium 00000714 medium 00000715 medium

Toate aceste condiții sunt respectate cu strictețe în cabinetul nostru, pentru siguranța dumneavostră !